Jak hrát na tibetskou mísu

  1. Mísu mějte na dlani

    Vaše tělo se skládá především z vody, která je výborným vodičem, pokud se bude mísa dotýkat vašeho těla přímo, efekt vibrování bude mnohem rychleji a silněji ovlivňovat vaše zdraví.

  2. Ťukejte jen lehce a málo

    Jednou z úžasných věcí na tibetských mísách je, že trénují váš sluch. Je tedy mnohem lepší udeřit do mísy paličkou pouze jednou a naučit se poslouchat až do úplného ztišení mísy. Ideální je potom chvíli počkat, protože ač to neslyšíte, mísa ještě dlouho vibruje a léčí vaše tělo množstvím léčivých frekvencí.

  3. Hrajte pravidelně

    Několik minut hraní pětkrát v týdnu bude mít mnohem blahodárnější a trvalejší efekt, navíc se tak vaše mysl učí pravidelně relaxovat. Čas, který věnujete práci na sobě, se vždy vyplácí.

  4. Ze začátku mísu neobtáčejte paličkou

    Obtáčení je pokročilá technika, která pro začátečníky není moc léčivá. Proto raději několik měsíců vydržte pouze s ťukáním.

  5. Poslouchejte hudbu s mísami

    Po nějaké době se vaše tělo i mysl naučí pokaždé, když uslyší zvuk mísy, automaticky relaxovat. Toho můžete pozitivně využít – během práce si pouštějte hudbu s tibetskými mísami a udržujte se tak dobré náladě.

  6. Po několika měsících hraní můžete začít mísu obtáčet paličkou

    Dělejte to jemně a ze začátku jen několik minut denně. Je to výborný trénink soustředění a meditace. Pokud se totiž během obtáčení mísy zamyslíte, nejspíše vydáte nepříjemný tón a to vás donutí hrát znovu s větší dávkou soustředěnosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *